Leilía actúa en Padrón el próximo día 24 en las Fiestas del Santiaguiño

El próximo viernes, día 24 de julio, Leilía llevará los sonidos de su último disco ‘ConSentimento’ a la Plaza de Macías en Padrón. Será a las 23:45 horas, en el marco de las Fiestas del Santiaguiño. Antes  de ellas actuará la Asociación Cultural Arreixeira, con la que interpretarán algún tema conjunto. La entrada será gratuíta.

Las componentes de Leilía recalan en Padrón dentro de las Fiestas del Santiaguiño para enamorar el público padronés con su último trabajo, ‘ConSentimento’,  “un espectáculo no que grupo aúna respeto, coherencia e madurez”, indican sus integrantes. Además, las Leilía esperan con cariño este concierto, ya que “Padrón é una localidade que sempre nos acolleu moi ben”, apuntan.

El público que se acerque el viernes 24, a las 23:45, a las Fiestas del Santiaguiño para ver a las Leilía comprobarán que ‘ConSentimento’ “é unha homenaxe ás mulleres que fixeron e fan realidade a creación, a conservación e a transmisión da tradición oral galega”, explican las integrantes de este grupo de música tradicional. La actuación está organizada por el Concello de Padrón y cuenta con la colaboración de la Diputación de A Coruña. La entrada es gratuíta..

En este concierto se poderán escuchar melodías y sonidos rescatados del pasado, “que se retocan con instrumentos de hoxe e que se tecen con palabras actuais, para dar lugar a un espectáculo no que Leilía aúna respecto, coherencia e madurez”, insisten desde el grupo.

Tal e como apuntan as cantareiras, “Padrón é una localidade na que nos atopamos moi agusto”, xa que dúas das súas compoñentes, Felisa Segade e Montse Rivera, son profesoras de canto e percusión tradicional e baile —respectivamente— na Asociación Cultural Arreixeira. A dita Asociación fai 25 anos en 2015 e actuará na mesma praza que Leilía, se ben antes que as cantareiras. Ademais, ambas as dúas agrupacións interpretarán algún tema en conxunto.

Ademais de en Padrón, as Leilía actuarán o día seguinte, sábado 25, en Baiona. Se ben, non deixan de facer soar as súas voces e ferreñas, xa que o día 28 de xullo toman rumbo a un festival en Suecia, o 22 de agosto estarán en Negreira, o 25 de agosto en Noia o 11 de setembro en Ribeira e o 11 de outubro en Narón.